- zakonske revizije, revizija financijskih izvještaja,
- revizijski uvidi,
- revizije osnivanja, povećanja temeljnog kapitala, spajanja, pripajanja, podjele,
- ostale revizije.
Usluge obavljamo za obveznike revizije na temelju zaključenih ugovora i provedenih procedura potrebnih za zaključenje istih.
Ugovaranje, prihvaćanje i izvršenje angažmana
Predmet ponude i ugovaranje
Na osnovi prvih informacija o obujmu dokumentacije koja formira bilancu i utječe na ukupne prihode, ukupne rashode i dobit, te ostalo, izrađuje se plan revizije i utroška vremena koje će biti utrošeno tijekom obavljanja revizije sve do izrade i izražavanja, neovisnog i objektivnog revizorovog mišljenja, te predaje istog upravi. Početak obveze nastaje danom potpisa Ugovora i traje sve do predaje izvještaja i o tome sastavljenom pisanom potvrdom.
Plan revizije
Plan i dinamika revizije ovisi o zahtjevima klijenta koje će se utvrditi Ugovorom o obavljanju revizije te utvrđenim datumima za izradu, dostavu izvještaja i revizorskog mišljenja.
Prethodne radnje
Ovime se obuhvaća upoznavanje sa računovodstvenim politikama, poslovnom stvarnošću klijenta, poslovnim standardima i oblikom dokumentacije .
Provođenje revizije
Revizija obaviti u skladu s prihvatljivim stručnim gledištima, s ciljem da se izrazi neovisno mišljenje o financijskim izvještajima. Reviziju ćemo obaviti u skladu s Međunarodnim revizijskim standardima. MrevS zahtijeva planiranje i obavljanje revizije koja će omogućiti primjereno jamstvo da su financijski izvještaji sigurni. Revizija uključuje test-ispitivanja evidencije iznosa financijskih izvještaja. Revizija, također, uključuje procjenu računovodstvenih načela, znakovitu prosudbu menadžmenta kao i proračun financijskih izvještaja.
Kao sastavni dio revizije u skladu s MRevS-ima, stvaramo profesionalne prosudbe i održavamo profesionalni skepticizam tijekom revizija. Mi također:
- prepoznajemo i procjenjujemo rizike značajnog pogrešnog prikaza godišnjih financijskih izvještaja, zbog prijevare ili pogreške,
- oblikujemo i obavljamo revizijske postupke kao reakciju na te rizike i pribavljamo revizijske dokaze koji su dostatni i primjereni da osiguraju osnovu za naše mišljenje,
- stječemo razumijevanje internih kontrola relevantnih za reviziju kako bismo oblikovali revizijske postupke koji su primjereni u danim okolnostima,
- ocjenjujemo primjerenost korištenih računovodstvenih politika i razumnost računovodstvenih procjena i povezanih objava koje je stvorila uprava,
- zaključujemo o primjerenosti korištene računovodstvene osnove utemeljene na vremenskoj neograničenosti poslovanja koju koristi uprava i, temeljeno na pribavljenim revizijskim dokazima,
- zaključujemo o tome postoji li značajna neizvjesnost u vezi s događajima ili okolnostima koji mogu stvarati značajnu sumnju u sposobnost Društva da nastavi s poslovanjem po vremenski neograničenom poslovanju,
- ocjenjujemo cjelokupnu prezentaciju, strukturu i sadržaj godišnjih financijskih izvještaja, uključujući i objave, kao i odražavaju li godišnji financijski izvještaji transakcije i događaje na kojima su zasnovani na način kojim se postiže fer prezentacija.
Sastavljanje izvještaja i revizorskog mišljenja
Na osnovi izvršene revizije iz Ugovora o obavljanju revizije naša je obveza da prema utvrđenim datumima sastavimo i prezentiramo izvještaje i neovisno revizorsko mišljenje.
Obveza Uprave klijenta
Odgovornost menadžmenta u vezi sastavljanja financijskih izvještaja. Ona uključuje vođenje odgovarajućih računovodstvenih evidencija i internih kontrola, izbor i primjenu računovodstvenih politika te zaštitu imovine. U sklopu revizije zahtijevamo od menadžmenta pisane potvrde u svezi s napisanim podnescima potrebnim za reviziju.
Računovodstvene usluge
Sukladno Zakonu o računovodstvu i Hrvatskim standardima financijskog izvještavanja (HSFI – ima) i jedinstvenog kontnog plana uspostavljamo računovodstvene politike prema zahtjevima i razumijevanju klijenta. Usluge obuhvaćaju:
matična evidencija za klijenta,
- poslovni partneri,
- porezni tip za porezne evidencije,
- računovodstvena dokumentacija, porezne knjige,
- normativi za materijalnu proizvodnju;
- zaposlenici i povezane evidencije,
računovodstvo dugotrajne imovine:
- evidentiranje nabave, amortizacije, otuđenja i druge vidove upravljanja imovinom ( investiranje, spajanje, razdvajanje, preuzimanje, otuđenje)
računovodstvo kratkotrajne imovine:
- materijalna proizvodnja, utvrđujemo normative, metode vrednovanja gotovih proizvoda, poluproizvoda i dijelova,
- sirovine i materijal, nabava, potrošnja, zalihe, inventure,
- gotovi proizvodi, poluproizvodi i dijelovi, zalihe, inventure,
- trgovačka roba, nabava, prodaja, zalihe, inventure,
- potraživanja i financijska imovina,
- novčana sredstva
računovodstvo kapitala i rezervi
računovodstvo dugoročnih obveza
računovodstvo rezerviranja
računovodstvo kratkoročnih obveza.
Za trgovačka društva, obrte u sustavu dobiti:
Usluge provodimo kroz financijske (glavnu knjigu) i analitičke evidencije (salda konta, materijalno knjigovodstvo, analitiku materijala, sitnog inventara, ambalaže i auto-guma, analitiku proizvodnje, gotovih proizvoda, robe i usluga, trgovačke robe i usluga).
Za obrte:
Usluge provodimo kroz knjigu primitak – izdataka (P-PPI) i analitičke evidencije (salda konta, materijalno knjigovodstvo, analitiku materijala (KRM), sitnog inventara, ambalaže i auto-guma, analitiku proizvodnje, gotovih proizvoda roba i usluga, ).
Za OPG:
Usluge provodimo kroz knjigu primitak – izdataka (P-PPI) i analitičke evidencije (salda konta, materijalno knjigovodstva, analitiku materijala (KRM), sitnog inventara, ambalaže i auto-guma, analitiku proizvodnje, roba i usluga).
Standardne usluge za sve statusne oblike (pravni ili poslovni) vodimo:
- ispunjavanje zahtjeva i izvještavanje o ljudskim potencijalima,
- poslovno izvještavanje i dostava izvještaja,
- izvještavanje uprave, vlasnika,
- poslovno planiranje, savjetovanja, strategije, kontroling.
Polovno i porezno savjetovanje:
- Izrada poslovnih planova i investicijskih studija za razvojne procese trgovačkih društava, zadruga, obrta, OPG (za potrebe i po modelima poslovnih banaka, Ministarstva Republike Hrvatske, EU fondova).
- Uspostavljamo modele poslovnih procesa i optimalnih sustavnih rješenja,
- Primjena informacijske sustave.
- Kontroling,
- Prezentacija poslovnih rezultata, izvješća;